GRATIS VERZENDING 
Altijd gratis verzending
EENVOUDIG BESTELLEN
Eenvoudig je eigen ontwerp maken en bestellen
UNIEKE PRODUCTEN
Personaliseren voor een blijvende herinnering

FAQ

1. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wanneer ontvang ik deze?

Normaal gesproken ontvangt u binnen 1-10 minuten na het plaatsen van de bestelling een bevestigingsmail van ons via het door u opgegeven emailadres. Mocht het zo zijn dat u deze niet heeft ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Als u in uw mail klikt op het mapje genaamd: ongewenst, spam of junkmail dan kunt u kijken of onze bevestigingsmail hier terecht is gekomen. Mocht het zo zijn dat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen staat, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice: +31(0)85 877 13 91



2. Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?

U kunt de verwachte afleverdatum van uw bestelling terugvinden in de bevestigingsmail die u via de mail heeft ontvangen. Ook kunt u dit terugvinden door in te loggen op de website. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice:+31(0)85 877 13 91



3. Kan ik mijn pakketje volgen?

In de meeste gevallen zijn onze pakketjes brievenbuspost. In de bevestigingsmail van de bestelling kunt u terugvinden of uw produkt via brievenbuspost of pakketpost geleverd zal worden. Wordt uw produkt via brievenbuspost verstuurd, dan is deze helaas niet te volgen en zal door de postbode worden afgeleverd in de brievenbus. Indien uw produkt via pakketpost wordt verstuurd, kunt u de track & trace code van uw bestelling terugvinden in de verzendmail of door in te loggen.



4. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als uw bestelling via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als u niet thuis bent. De postbode zal uw bestelling dan gewoon via de brievenbus bij u afleveren. Is uw produkt via pakketpost verzonden, dan zal er gekeken worden of het bij de buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal het de volgende werkdag nogmaals bij u worden aangeboden. In beide gevallen zult u hierover bericht ontvangen middels een briefje in de brievenbus.



5. Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij ons op verschillende manieren de betaling van uw bestelling voldoen. Iedere betaalwijze kent zijn eigen kosten. Deze ziet u als u de betreffende betaalwijze aanklikt. Ideal, Creditcard, Paypal enzovoort.



6. Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

De verzendkosten zitten altijd in de prijzen vermeld. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht als uw bestelling aan de volgende drie voorwaarden voldoet:

  • het totale bestelbedrag is meer dan €50,00
  • de verzending is naar één adres
  • de hele bestelling wordt op dezelfde dag afgeleverd


  • 7. Weet de ontvanger van wie de bestelling afkomstig is?

    Wij versturen onze bestellingen altijd “anoniem” naar de ontvanger.



    8. Wat is de levertijd?

    De levertijd van onze produkten is afhankelijk van de bestelling, maar ligt tussen twee en vijf werkdagen.



    9. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Als de status van uw bestelling nog onverwerkt of niet betaald is, dan is het waarschijnlijk nog mogelijk uw bestelling te annuleren. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. +31(0)85-877 13 91.



    10. Kan ik mijn bestelling terugsturen als ik niet tevreden ben?

    Helaas is het niet mogelijk uw produkt terug te sturen, omdat het om gepersonaliseerde produkten gaat. Als uw produkt echter niet geleverd wordt zoals u besteld heeft, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail (info@selfieyourmemory.be of info@selfieyourmemory.nl) en telefoon.+31(0)85-877 13 91



    11. Wordt er een factuur meegestuurd met mijn bestelling?

    Wij versturen de factuur van uw bestelling naar het mailadres waarop de bestelling is geplaatst. Er zit verder geen factuur bij de zending. Dit omdat onze pakketjes vaak direct naar de ontvanger gestuurd worden. Wilt u toch graag een factuur van uw bestelling, dan kunt u deze printen via uw Selfie Your Memory account. Als u  op rekening betaald wordt deze automatisch meegestuurd met de bevestigingsmail.



    12. Kan ik ook een specifieke afleverdatum kiezen?

    De meeste van onze cadeaus kunt u laten bezorgen op een datum naar keuze. Dit kan gedaan worden in de tweede stap van de winkelmand bij het bestellen: ´Klantgegevens invoeren’.

    Let op: Onze leverdagen zijn, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag en Zaterdag. Het is dus niet mogelijk om uw bestelling op Zondag en Maandag te laten bezorgen.



    13. Kan ik het produkt ook op een ander adres laten bezorgen?

    U kunt al onze produkten laten bezorgen op een adres naar keuze. Dit kan gedaan worden tijdens het bestellen: Klantgegevens invoeren. Het is ook mogelijk om daarvoor een ander land van aflevering te kiezen.